Blog
Tworzymy Skuteczne Efektywne Kanały Marketingowe
Zmotywuj się – jak zmotywować się do życia
W życiu każdego czasem przychodzi moment, w którym trudno się zmobilizować do zmiany. Obecna sytuacja ciąży, praca nie odpowiada, miejsce
Zmotywuj się – jak zmotywować się do pracy
Brak motywacji do pracy zdarza się każdemu. Pojawia się problem z wykonaniem nawet nietrudnych zadań, które normalnie powinny zająć kilka
Zmotywuj się – jak zmotywować się do nauki
Niezależnie od tego, czy uczysz, studiujesz, przerabiasz kurs na platformie szkoleniowej czy po prostu rozwijasz hobby, odpowiednia motywacja jest potrzebna,
Zmotywuj się – jak zmotywować się do ćwiczeń
„Zacznę od nowego roku”. „Zacznę od jutra”. „Zacznę od poniedziałku”. To kilka z najpopularniejszych obietnic, jakie składamy sobie, gdy chcemy
Zmotywuj się – jak zmotywować pracowników
Rzetelnie pracujący zespół to podstawa – bez niego nawet najlepiej zaplanowany projekt może zakończyć się porażką. Dobry pracownik to zmotywowany
Urodzony sprzedawca – jak nim zostać?
Praca w sprzedaży jednym jawi się jako prosta, natomiast dla innych wręcz przeciwnie. Chodzi w niej przecież o to, aby
Urodzony marketingowiec – jak nim zostać?
Praca marketingowca to ciekawa ścieżka kariery dla kogoś, kto nie boi się korporacyjnego życia, lubi zarządzać projektami i angażować się
Szkolenie – jak się do niego przygotować
Prowadzenie prezentacji czy szkoleń z jednej strony wydaje się proste, ale z drugiej – nie do końca. Nie polega to
Szkolenia online – wybierz swoją platformę
Szkolenia online stają się coraz to bardziej popularną i wpływową metodą edukacji. Za sprawą platform platforma szkoleniowych można w przystępny
Nauka dla każdego – sposoby na naukę
Chociaż szkoła nie zawsze daje równe szanse każdemu, mamy całe życie, aby to nadrobić. Dlatego nawet będąc już dorosłym dobrze
Reklama … dźwignią handlu
Niezależnie od tego, czy szukasz sposobu na naukę przez Internet, czy chcesz kupić nowe buty, zapewne spotkasz się z reklamą
Kreatywność w reklamie… czy istnieje?
Kreatywność nie jest czymś, co przychodzi naturalnie każdemu. Jest to również coś, co niekoniecznie jest rozwijane w naszym społeczeństwie i
Co dalej … jak odbudować markę po kryzysie?
Mówi się, że błędy popełnia każdy. Każdy może się pomylić, zrobić coś źle. W przypadku firmy błąd może kosztować utratą
Public relations – Twoja twarz i Twój wizerunek
Public relations w skrócie można opisać jako sposób zarządzania przepływem informacji. Dane te są kierowane do klientów, odbiorców, tak, jak
Marka osobista – wykorzystaj siebie
Dzięki wciąż rozwijającej się dominacji mediów i platform społecznościowych, bezsprzecznie znajdujemy się aktualnie w erze influencera. To oznacza, że zostanie
Hejter … zagrożenie dla firmy
Hejting to popularne zjawisko w sieci. Skupia się na zwykłych użytkownikach internetu, tych, którzy publikują na swoich mediach społecznościowych zdjęcia
Hejter … zagrożenie dla ludzi
Niemiłe komentarze w sieci to nie tylko niesympatyczne opinie wyrażane przez różne osoby. Hejt to zjawisko niebezpieczne. Nasilenie negatywnych wpisów
Marka osobista – sprzedaj siebie
Oferujesz usługi? Prowadzisz firmę i zależy ci, żeby zwiększyć jej rozpoznawalność, ale pod twoim nazwiskiem? Rozwiązaniem jest rozwijanie marki osobistej.
Marka osobista – promuj siebie
Świat kręci się coraz szybciej, a marketing mu nie ustępuje. Wręcz przeciwnie, zaczyna być on elementem naszego codziennego życia, i
Social media – skuteczność reagowania na komentarze
Specyfiką social media jest to, że wszystko dzieje się szybko. Podstawą działania każdej platformy społecznościowej jest kontakt z odbiorcą, który