Kampanie Reklamowe Google Ads – audyty, remarketing oraz reklamy produktowe

Tworzymy Skuteczne Efektywne Kanały Marketingowe​

Prowadzenie i optymalizacja kampanii Google Ads

Zaufaj H4E Services i zmaksymalizuj swój zwrot, podwój swój potencjał i uzyskaj zdecydowanie lepsze rezultaty z wydatków na reklamę.

Kampanie i reklamy Google ads - jak działamy

Optymalizacja kampanii

Jeśli używasz Google Ads do reklamowania swoich towarów lub usług, to robisz świadomy i znaczący wysiłek, aby powiększyć swój biznes i poprawić swój udział w rynku. Jednak nie zwiększysz swojej rentowności i nie osiągniesz maksymalnego rezultatu, jeśli nie podejmiesz niezbędnych kroków, aby zoptymalizować swoją kampanię Google Ads i upewnisz się, że otrzymujesz najlepsze wyniki za swoje wydane pieniądze. Na szczęście narzędzia do optymalizacji kampanii, takie jakimi dysponuje H4E Services, mogą pomóc zdiagnozować problemy, z jakimi spotykają się reklamodawcy w kampaniach Google Ads. Dzięki doświadczeniu w procesie pomagania wielu klientom w obszarze marketingu cyfrowego i reklamy online w ocenie ich kampanii, zebraliśmy listę istotnych obszarów, które pomogą zoptymalizować kampanie Google Ads i uzyskać jak najwięcej z reklam.

Krok 1. Mierzymy udział utraconych klientów

Prowadzenie udanej kampanii Google Ads w dużej mierze zależy od danych, które możesz zebrać z danej kampanii. Kiedy jesteś w stanie zebrać więcej danych, a zwłaszcza udział w konwersji, to zdolność do optymalizacji i rozszerzenia kampanii będzie znacznie wyższa. Narzędzia optymalizacyjne H4E Services są doskonale dopasowane do wsparcia reklamodawców w uświadomieniu sobie, jaki jest naprawdę ich utracony udział klientów. Narzędzia H4E Services pozwalają oszacować potencjał wzrostu Twoich kampanii i zyski z zakładanego budżetu.

Krok 2. Wzrost CTR, aby zwiększyć jakość kampanii

Posiadanie dobrego wyniku jakości jest tym, co sprawia, że Twój koszt za kliknięcie jest bardziej przystępny, a średnia pozycja Twoich reklam wzrasta. H4E Services posiada narzędzia, która pomagają zbadać wynik jakości Twoich reklam Google, aby pokazać Ci, gdzie jesteś dobry rezultat i gdzie można jeszcze coś poprawić. Może to mieć ogromny wpływ na zwrot z inwestycji w Twoje kampanie, a H4E Services to łatwy sposób na ustalenie priorytetów w celu osiągnięcia oczekiwanego CTR, z Twoich reklam.

Krok 3. Ustawiamy typ dopasowania słowa kluczowego

Podczas budowania kampanii Google Ads, jedną z najważniejszych rzeczy, które jest ustawienie typu dopasowania dla strategii pozycjonowania słów kluczowych. Typ dopasowania określi, jak zbliżone słowo kluczowe musi być od ostatecznej frazy, którą pozycjonujesz. Jak można sobie wyobrazić, ma to stosunkowo duży i potężny wpływ nie tylko na to, ile wydajesz na kampanię, ale także jak dobrze konwertują Twoje reklamy Google. Kiedy wybierzesz odpowiedni typ dopasowania słów kluczowych, możesz doświadczyć lepszego współczynnika konwersji i bardziej przystępnych kosztów pozyskania klienta. Jednak zły typ dopasowania może szybko zatopić cały budżet bez wyników. Próbując tworzyć słowa kluczowe, możne to często zamienić się w zgadywankę, która obejmuje kosztowne próby i błędy. Jeśli chcesz szybciej dojść do właściwego typu dopasowania słów kluczowych i zaoszczędzić sobie czasu i pieniędzy, to najlepszym rozwiązaniem dla Ciebie może być skorzystanie z audytu H4E Services który może dostarczyć Ci analizy typu dopasowania z najlepszymi praktykami, które są zoptymalizowane i odpowiednie dla Twoich kampanii.

Krok 4. Optymalizacja wydajności reklam

Być może najbardziej krytyczną częścią prowadzenia rentownej i udanej kampanii Google Ads jest optymalizacja reklam. Optymalizacja kampanii polega na ustanowieniu i skalowaniu zyskownych słów kluczowych i kampanii reklamowych oraz zakończeniu tych, które nie odniosły sukcesu. Jednak, jak można wiedzieć, kiedy to jest czas, aby zrezygnować lub kiedy po prostu trzeba dostosować reklamę? W każdej kampanii są tysiące punktów danych, a próba spojrzenia na nie ludzkim okiem może być frustrująca i nie jest tak szybka jak się tego oczekuje. H4E Services może zrobić to za Ciebie. H4E Services bierze pod uwagę istniejące reklamy i wskazuje, które z nich należy skalować wyżej, dostosować i zakończyć całkowicie. Dzięki temu możesz stworzyć długotrwałe i zyskowne lejki sprzedażowe, które przynoszą wyjątkowe rezultaty.

Krok 5. Mikro-zarządzanie słowami kluczowymi

Prawdziwie zoptymalizowana kampania Google Ads wymaga zarządzania na poziomie słów kluczowych. Jeśli chcesz wydobyć pełny potencjał ze swojej kampanii i osiągnąć wysoki ROI, to należy nią odpowiednio zarządzać. W prawie każdej młodej kampanii Google Ads, są słowa kluczowe i budżet przydzielony, który idzie na marne. Identyfikacja tego może być wykonana poprzez wykorzystanie raportu terminów wyszukiwania, aby uzyskać nowe terminy o wysokim potencjale i dodać je do kampanii lub frazy, które nie są istotne dla Ciebie i umieścić je na liście negatywnych słów kluczowych, aby je wykluczyć. To zwykle nie wystarcza, a jeśli chcesz uporać się z marnotrawstwem i podnieść rentowność kampanii Google Ads, to narzędzie H4E Services może ci pomóc. Identyfikuje ono marnotrawstwo budżetu i brak rentowności w Twojej kampanii Google Ads, jednocześnie uwidaczniając potencjalne oszczędności. W jednym raporcie otrzymasz słowa kluczowe bez konwersji, negatywne słowa kluczowe do wykluczenia lub terminy z potencjałem.

Staramy się, aby nasi klienci byli zadowoleni

Dołącz do zadowolonych klientów