Reklamy banerowe i kampanie Displayowe Google Ads
Tworzymy Skuteczne Efektywne Kanały Marketingowe
reklamy displayowe Google Ads
Czym są reklamy displayowe Google?
W przeciwieństwie do tradycyjnych reklam w wyszukiwarce Google, reklamy wyświetlane przez Google to reklamy wyświetlane użytkownikom w ponad 2 milionach witryn, filmów i aplikacji należących do sieci Google Display Network (GDN) na podstawie ich wcześniejszej aktywności online.
Reklamy displayowe Google.
Jako konsument, prawdopodobnie spotkałeś się z nimi wiele razy. To narzędzie tworzy szereg nowych możliwości podniesienie rentowności. Krytyczne terminy, to w szczególności:
Google Display Network (GDN)
GDN to sieć witryn i aplikacji Google. Google ma umowy z milionami witryn i aplikacji, w których witryna otrzymuje dochód za umożliwienie Google reklamowania się w nich. GDN to miejsce, w którym Twoje reklamy wyświetlane są użytkownikom w całym internecie.
Retargeting
Jest to praktyka pokazywania reklam użytkownikom, którzy wcześniej odwiedzili Twoją witrynę, a teraz są im pokazywane reklamy w Twojej kampanii wyświetlania poprzez śledzenie plików cookie.
Audytorium
Twoji odbiorcy są budowani przez Ciebie, aby powiedzieć Google, którym użytkownikom chcesz pokazać swoje reklamy. Istnieje kilka rodzajów grup odbiorców: In-market - Całkiem proste. Użytkownik złamał swoje normalne zachowanie w sieci, wysyłając do Google sygnał "jestem na rynku czegoś". Affinity - Ci odbiorcy to ludzie, którzy mają predyspozycje do zainteresowania się Twoim produktem lub usługą, np. "architektura krajobrazu" lub "produkcja wideo". Custom intent - Te grupy odbiorców są definiowane przez Ciebie. Zazwyczaj polegają one na podaniu Google'owi kilku konkretnych stron internetowych i powiedzeniu: "Pokaż reklamę wszystkim, którzy byli na jednej z tych stron".
Modyfikacje bidów
Modyfikacje ofert pozwalają na automatyczne dostosowanie ofert, jeśli/kiedy spełnione są pewne warunki. Niektórzy reklamodawcy lubią pozycjonować się na urządzeniach mobilnych, lub na pewnych aspektach odbiorców, których zbudowali.
Miejsca
Gdzie mówisz Google, że chcesz, aby Twoje reklamy były wyświetlane.
Reklamy displayowe Google vs. reklamy w wyszukiwarce Google
Najbardziej oczywista różnica między reklamami Reklamami displayowymi Google, a reklamami wyszukiwania Google jest prosta. Reklamy wyszukiwania Google to reklamy, które pojawiają się w wynikach wyszukiwania, natomiast reklamy Reklamy displayowe Google to reklamy, które są wyświetlane w witrynach i aplikacjach partnerskich za pośrednictwem sieci Google Display Network.
Kontrola marki dzięki Reklamom displayowym w Google
Reklamy Google display dają Ci kontrolę nad brandingiem podczas reklamowania się w Google. Różnica między Google Search, a Google display polega na tej możliwości. W przypadku reklam w wyszukiwarce Google jesteś ograniczony do nagłówków i opisów, które pojawiają się w wyszukiwarce Google.
Jak działa Google Display Network (GDN)
GDN jest złożoną siecią "witryn, filmów i aplikacji" (ponad 2 miliony i licząc) i dociera do 90% użytkowników Internetu każdego dnia. GDN jest tak potężnym narzędziem, ponieważ pozwala uzyskać reklamy przed docelowych odbiorców w dowolnym miejscu na świecie za dość niskie koszty. Możesz dotrzeć do kupującego, gdy oglądają wideo wiadomości, grają w gry na swoim smartfonie, a nawet jak sprawdzają swoją pocztę. Ponadto, można dowiedzieć się, jak dotrzeć do tych nabywców z reklamami Google display działa wcześnie w cyklu zakupu - kiedy Klienci są one nadal fazie badania wariantów, ważenie opcji lub są jeszcze nieświadomi, że potrzebują cię.
jak działają reklamy wyświetlane przez Google
Reklamy wyświetlane przez Google opierają się na plikach cookie i danych z podpisanych użytkowników, aby śledzić strony internetowe i wyszukiwania, które wykonują. Te pliki cookie to sygnały, które Google wykorzystuje, aby pomóc reklamodawcom w dotarciu do docelowych odbiorców. Istnieje kilka sposobów, aby kierować użytkowników z tych plików cookie za pomocą reklam Google display - najczęstszą metodą jest retargeting, gdzie kierować reklamy w kierunku potencjalnych nabywców, którzy odwiedzili swoją stronę wcześniej. Większość reklamodawców Google display idzie krok dalej i segmentuje grupy odbiorców na podstawie konkretnych odsłon lub jak niedawno odwiedził daną stronę internetową.